La seva estada a l'Hospital comença pel Servei d'Admissions on tindran l'ordre d'ingrés del seu metge. Per ingressar cal que porteu la Tarjeta Sanitària Individual (TSI), el full de pre-ingrés hospitalari (full groc) i el DNI.
Podeu contactar amb el servei d'Admissions per a qualsevol dubte adreçant-vos al telèfon: 93 367 41 65.
Un cop finalitzat el tràmit de l'ingrés, li indicarem la Unitat d'Hospitalització, l'habitació i el llit que li ha estat assignat. A la Unitat d'Hospitalització la infermera el/la rebrà, li donarà informació útil sobre el funcionament de la unitat i li farà una primera entrevista de control del seu estat de salut.
Durant el vostre ingrés us serà entregada la Guia d’Hospitalització on s'explica el funcionament de l'hospital: horaris de visita, àpats, serveis de suport, etc.
És convenient que conegui el personal amb qui tracta, sobretot el metge i la infermera, que són els dos responsables directes. Amb aquesta intenció, tots els membres del personal portem una targeta visible amb el nostre nom i la nostra categoria professional i els uniformes de diferents colors: el personal mèdic, blanc; el personal d'infermeria, verd fosc i verd clar, i la resta de colors són del personal que formen els equips de suport.
Al costat del seu llit hi ha un intercomunicador per avisar al personal d'infermeria, utilitzi'l sempre que ho necessiti.
La persona que ingressa a l'Hospital ha de portar alguna roba com pijama, bata, sabatilles, mudes i estris de neteja personal.
Li recomanem que conservi amb vostè el mínim de pertinences personals, en tot cas disposa d'un Servei de Custòdia de Valors ubicat al Servei d'Admissions.
L'Hospital no es fa responsable dels objectes que no hagin estat diposats en aquest servei.
És important que els malalts segueixin la dieta que han marcat els metges i que aquesta no es vegi alterada pels aliments que puguin portar els familiars.
El Servei de Dietètica els facilitarà diàriament un menú per escollir el dinar del dia següent.
Les hores dels àpats són:
Recordi que ha de recollir un informe mèdic d'alta hospitalària que pot ser-li útil més endavant. Tingui en compte les recomanacions del nostre personal i faci totes les preguntes que consideri necessàries.
Li recordem que el dia de l'alta, després que li sigui lliurat l'informe mèdic, ha de deixar l'habitació entre les 12 i les 14 hores, per tal de facilitar l'ingrés d'altres malalts.
El Servei de Treball Social forma part dels equips assistencials, els treballadors socials atendran els problemes derivats de la seva estada hospitalària o de la mateixa malaltia.
Si necessita els seus serveis, pot demanar-los a la infermera o al seu metge responsable.
Un equip de persones està disponible per donar el seu suport als malalts i familiars que ho desitgin. Per demanar-ho, poden acudir al taulell d'informació (al vestíbul de l'Hospital), infermeria o, directament, al Servei Religiós catòlic.
La capella està situada a la 2a. planta. La missa es celebra els diumenges i festius, a les 17 hores.
Podem, també, facilitar la relació amb responsables d'altres religions.
Totes les habitacions disposen de telèfon i televisió. Per utilitzar-los segueixi les instruccions que trobarà a l'habitació. L'horari per rebre trucades és de 9 a 21 hores. També hi ha un telèfon públic al vestíbul principal.
Mantingui baix el volum de la televisió. Disposa d'auriculars per tal de respectar el descans dels altres malalts.
Passeig Marítim 25-29
Barcelona 08003
Vegeu la situació a Google Maps
Tel: 93 248 30 00 · Fax: 93 248 32 54
© 2006 - 2024 Hospital del Mar · Nota Legal | Política de Cookies | Accessibilitat