Indicadors

A partir dels objectius de qualitat definits tant per la institució com pels propis serveis, s'elaboren els indicadors de qualitat assistencial i més específicament els de les cures infermeres. Aquí podeu consultar els darrers indicadors de qualitat:

  • Indicadors transversals són aquells que es poden monitoritzar en qualsevol pacient, independentment de la patologia i àmbit de cures:
    • Dolor.
    • Úlceres per pressió.
    • Caigudes.
    • Contenció.
    • Flebitis.
  • Indicadors específics definits en la trajectòria clínica específica d'una patologia determinada:
    • Evolució de la deglució en un malalt amb ictus isquèmic.
    • Evolució dels coneixements de l'autocura del malalt amb cardiopatia isquèmica.

Clica la imatge per veure-la més gran.

Indicadors de Qualitat. Gestió alertes

Les caps d'unitat, com a responsables de la gestió clínica de les cures infermeres dels serveis o àrees corresponents, tenen un paper molt actiu en la definició, control i avaluació dels indicadors.

Des de l'aplicació, tenen definides unes alertes específiques que s'activen quan l'evolució del malalt no és l'adequada. A partir de l'activació de l'alerta, poden fer la revisió dels esdeveniments.

Clica la imatge per veure-la més gran.

Compromís social

  • Compromís social
  • Top 20
  • HPH Catalunya - Xarxa d'Hospitals i Centres Promotors de la Salut
Entitat col·laboradora

© 2006 - 2024 Hospital del Mar · Avís Legal i Privacitat de dades | Política de Cookies | Accessibilitat