L’Equip d’Assistència Primària realitza les interconsultes. La Gestora de Casos avalua les sol·licituds enviades pels diferents CAP i determina, si s’escau, la visita del/de la pacient a la Unitat.
Si està indicat, el/la pacient és visitat/da en una primera entrevista per la Gestora de Casos en un termini màxim de 90 dies. L’objectiu d’aquesta primera entrevista és explicar-li al/a la pacient el funcionament de la nostra Unitat i programar les múltiples visites amb els diferents professionals que treballen a la Unitat (reumatòleg, psicòloga i/o psiquiatre). En aquesta primera entrevista, a més, la Gestora cita el/a la pacient per a la següent sessió informativa i educativa en grup, a càrrec del reumatòleg de la Untiat, que se celebra mensualment al CAP Larrard.
Si durant el procés de visites amb els diferents professionals de la Unitat el/la pacient necessita atenció mèdica addicional, la Gestora de Casos avalua la seva possible derivació amb caràcter d’urgència a l'equip mèdic de la Unitat.
Un cop completat l’esmentat procés de visites, tots el membres de la Unitat reunits en sessió clínica valoren i revisen el diagnòstic, el tractament i l’evolució del/de la pacient. En un termini màxim de 45 dies des de la primera visita amb el reumatòleg, l’equip d’Atenció Primària rebrà l’informe mèdic corresponent per realitzar el seguiment del /de la pacient, llevat de casos en els quals calgui la consulta amb professionals externs a la Unitat o quan el/la pacient necessiti atenció especialitzada en la mateixa Unitat.
L’àmbit territorial de la nostre Unitat inclou 14 Centres d’Atenció Primària (CAP) de l’Àrea Metropolitana de Barcelona. Aquests són:
Amb el patrocini de:
Aquesta web ha estat elaborada amb l'assessorament científic del Dr. Josep Blanch i Rubio
Passeig Marítim 25-29
Barcelona 08003
Vegeu la situació a Google Maps
Tel: 93 248 30 00 · Fax: 93 248 32 54
© 2006 - 2024 Hospital del Mar · Nota Legal | Política de Cookies | Accessibilitat