23 de maig de 2018 - Informació general
Segons l'enquesta PLAENSA, els usuaris li donen un 8,33 sobre 10. El 94,3% dels enquestats tornaria a escollir el mateix especialista
Els usuaris han tornat a valorar de forma molt satisfactòria l'atenció especialitzada ambulatòria de l'Hospital del Mar, així com el servei de cirurgia major ambulatòria. Ho revelen els resultats del Pla d'enquestes de satisfacció PLAENSA, en els quals destaca que les persones usuàries que han estat ateses en l'atenció especialitzada ambulatòria han puntuat amb un 8,33 el seu grau de satisfacció. A la vegada, el 94,3% dels enquestats, en cas de poder escollir, tornarien a anar al mateix especialista. Els aspectes millor valorats són el tracte del personal d'infermeria (97,3%) i de l'equip mèdic (96,3%) i el respecte cap a la seva intimitat (96,3%). D'altra banda, l'aspecte amb pitjor valoració és la quantitat de persones que es troben a la sala d'espera (35,2%) i el temps d'espera entre sol·licitud i dia de visita (65%).
A l'enquesta d'enguany també s'ha valorat l'opinió dels ciutadans que han passat pels serveis de cirurgia major ambulatòria de l'Hospital. El grau de satisfacció d'aquests pacients és de 8,48 i un 91,1% tornarien a triar el mateix hospital. L'aspecte més ben valorat és l'atenció rebuda per part del personal d'admissions (98,6%) i l'absència de dolor durant la intervenció (96,3%), i el pitjor valorat és l'atenció telefònica rebuda davant de qualsevol dubte o incidència (70%) i el temps d'espera fins la intervenció (76,6%).
L'objectiu d'aquests estudis de satisfacció són millorar la satisfacció de la ciutadania de Catalunya que utilitza els serveis sanitaris públics, incorporant les mesures correctores necessàries.
Parc Salut Mar
Passeig Marítim 25-29 Barcelona 08003
Vegeu la situació a Google Maps
Tel: 93 248 30 00 · Fax: 93 248 32 54
Sol·licitud d'informació
© 2006 - 2024 Hospital del Mar · Avís Legal i Privacitat de dades | Política de Cookies | Accessibilitat